Tatry z dzieckiem- Rusinowa Polana kolejna odsłona

Bez względu na to ile razy byśmy pokonywali szlak na Rusinową Polanę, to za każdym razem gdy docieramy do celu jesteśmy pod takim samym wrażeniem. Jak dla nas, to jedna z najbardziej malowniczych tatrzańskich polan i co najważniejsze, by zobaczyć te wszystkie bajeczne widoki, które ją otaczają, wcale nie trzeba bardzo się natrudzić, a to dlatego że szlak prowadzący na nią jest łatwy i niewymagający.

Rusinowa Polana
Już sam dojazd na parking pod Wierch Porońcem, gdzie rozpoczyna się interesujący nas zielony szlak, jest niczego sobie i pomyśleć, że to dopiero początek.

Droga na parking pod Wierch Porońcem
Na kilka dni przed naszą rodzinną wyprawą, w Tatry zawitała zima, niestety przyszło ocieplenie i na zgrzyt śniegu pod butami, w niższych partiach gór, musimy jeszcze trochę poczekać. My mogliśmy cieszyć się tylko jego resztkami, ale i tak nasza córa była zachwycona.

Początek szlaku

Parujący las
Droga na Rusinową Polanę minęła nam niepostrzeżenie, nawet odcinek przez las nie był ani trochę nużący, nim się obejrzeliśmy przed naszymi oczami ukazały się dobrze nam znane widoki.

Rusinowa Polana i podejście na Gęsią Szyję

Gdy wkroczyliśmy na polanę po raz kolejny zostaliśmy oczarowani, według nas Rusinowa prezentuje się najlepiej właśnie w zimowej szacie. Wiki zabrała się za robienie pierwszego aniołka na śniegu, a my usiedliśmy na jednej z drewnianych ław zwróceni w stronę gór i cieszyliśmy się po prostu chwilą.

W 17 tygodniu ciąży
Słynny rusinowy głaz

Wspólne chwile
Ciekawe jak wyglądają góry do góry nogami ;-)
Pogoda tego dnia dopisywała i miło było móc powygrzewać się w promieniach jesiennego słońca. Jednak wszystko co dobre szybko się kończy i nadeszła pora powrotu. By urozmaicić naszą wędrówkę w stronę parkingu zapoznaliśmy Wikę z regułami nowej gry planszowej, którą akurat mieliśmy w wersji mini i wspólnie oddaliśmy się zabawie.

Krótkie zapoznanie z regułami nowej gry planszowej

Wieczór i noc spędziliśmy u naszej sprawdzonej gaździny w Małym Cichym, a rano przywitał nas jeden z najwspanialszych widoków. I jak tu nie kochać gór?

Takie poranki to my bardzo lubimy
* dokładniejszy opis szlaku na Rusinową Polanę wraz z wejściem na Gęsią Szyję można znaleźć tutaj
* parking pod Wierch Porońcem jest płatny, obecna cena wynosi 30 zł
* szlak na Rusinową Polanę polecamy wszystkim, a w szczególności osobom, które dopiero rozpoczynają swoją wędrówkę po Tatrach, polecamy go również rodzinom z dziećmi nawet tymi najmniejszymi, według nas szlak jest przejezdny wózkiem na solidnych kołach